7 mar 2012

Come back :)

Trochę mnie tu nie było, mała przerwa w odbiorze. Trochę się działo. Na chwilę zamieniłam świat mamy, nasze 4 ściany, na trochę inny też kobiecy świat... To świat, w którym poznałam wspaniałe mamy, które starają się łączyć swoją pasję i pracę z wychowaniem dzieci. Poznałam świat kobiet bardzo zdeterminowanych, które znają swój życiowy cel, a przynajmniej obranego kursu starają się trzymać. Przeżyłam niezwykłą przygodę a mr T stał się chyba ciut bardziej samodzielny. Spędził trochę czasu tylko z tatą i mam wrażenie, że odpoczął ode mnie. Chyba oboje złapaliśmy dystans. Ba, nawet mr T zaczął mówić: mama :)), bo o tej pory było głównie: tata, tata :) Miło było wracać do domu i wiedzieć, że mały smyk biegnie, wita, czeka :) 
Fajnie jest wrócić do Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz