26 maj 2011

Moje pierwsze TAKIE święto! :)

Drogie Mamy miłego dnia życzę! :) Wzruszajcie się, śmiejcie, cieszcie!:) To Wasz dzień!
Będzie mi bardzo miło jak napiszecie kilka słów o tym jak minął Dzień Mamy:)!!!


Ja, jako mama, obchodzę to swięto pierwszy raz :) Fajnie :))) Mam nadzieję, że uda się go spędzić też moją mamą :) Może jakaś dobra kawka w promieniach słońca i pogaduchy :) Po prostu spędzony dzień razem. Nawet nie wiedziałam, że Dzień Matki w Polsce po raz pierwszy był obchodzony  1923 roku w Krakowie! A ta w ogóle to święto obchodzone jest w 40 krajach ale nie tego samego dnia.

Szukałam sobie w Sieci wierszy o Mamach...i znalazłam taki, napisany przez Bartka z szóstej klasy, z Barlinka...

“Mama”




Mama, czy nie jest to magiczne słowo?
Pomyślisz i już jest przy tobie, tuląc
i całując cię czule w czoło.
Bardzo się troszczy o twoje zdrowie
i gdy jest przy tobie, nikt złego
słowa na ciebie nie powie.
Czuwa nad tobą nawet w nocy,
by złe sny nie miały nad tobą mocy.
Czy jesteś duży, czy jesteś mały,
zawsze o pomoc możesz zwrócić się do mamy.
I wystarczy, że słowo magiczne wypowiesz,
jak bardzo kocha cię mama, zaraz się dowiesz.
Bo weźmie cię w ramiona,
Przytuli do piersi i w kolejce po szczęście
Możecie stanąć pierwsi.
Bartek Kromer VI b

Ładne, prawda?:) Proste słowa, prosty opis, tak jak mamina miłość jest prosta, bezwarunkowa, bezgraniczna, silna, mocna...Tego uczucia z niczym nie da się porównać. Miłego dnia!:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz