12 sty 2012

Konkurs i Wy :)

Świat mamy w blogowym konkursie :)Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu:) Przyznam, że jestem pełna obaw:) 

Kiedy zaczynałam pisać blog, główna bariera polegała na tym, że Ktoś to znaczy Czytelnik moich wypocin, może mnie publicznie skrytykować, moje uczucia, odczucia, emocje... Pisząc bloga trzeba też z tym się liczyć prawda?:)  Ale na szczęście nawet jeśli pojawiają się uwagi, zdania odmienne, to tylko są wartością dodaną do tego co piszę. Otwierają mi oczy, umysł, motywują żeby inaczej spojrzeć na jakiś problem, jakąś modę. To jest wspaniałe, bardzo sobie to cenię, tę wirtualną komunikacje:) 

Dlatego pomyślałam: raz kozie śmierć :) i wysłałam maila-zgłoszenie na konkurs Blog Roku:))) 
Teraz siła tylko w Was - Czytelnikach. Teraz decydują tylko smsy a dokładnie ich ilość:) 
Zasada jest taka, że wysyłamy sms o treści A00664 (to numer mojego bloga) na numer 7122. Koszt 1,23zł i co jest fajne, to że te pieniądze są przeznaczone na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych. 

Głosowanie trwa do 19.01 2012r:) a więc dużo czasu nie mam:) Będzie mi bardzo miło, jeśli mnie wesprzecie:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz