18 lip 2011

Powiedział to!!! A dziś to ja się tylko chwalę!:)))

Dziś będę się tylko chwaliła!:) 

Zacznę od tego, że mr T powiedział: mama!!!Tak, tak i to zupełnie świadomie! To znaczy wołał mnie kiedy wychodziłam z pokoju! Normalnie aż podskoczyłam ze szczęścia zalewając się herbatką rumiankową:) 17.07.2011 r. tę datę należy zapamiętać:))) Oczywiście mr T mnie nie rozpieszcza i narazie cicho sza :), słowa nie powtarza. Czekam:))) 
www.myspace.com

To sukces numer 1 a numer 2 to wyróżnienie w konkursie BRIOKO na "najciekawszy blog"! Tu są szczegóły:
 http://www.brioko.pl/blog

Wyróżniono 10 blogów w tym Świat Mamy:)
Jestem taka dumna! I dziękuję! Cieszę się, że niektórym blog się podoba i, że znajdujecie w nim coś dla siebie! -

5 komentarzy:

  1. Brawa dla Małego i jego mamy :)
    Trzymam kciuki, żeby nie dal Ci za długo czekać na kolejne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A Mateuszek 17 lipca skończył roczek :) Gratuluję wyróżnienia i oby takich przyjemnych, nowych słów było jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszego razu ze słowem Mama! Ja się już w tym słowie wyspecjalizowałam, bo okazuje się ono być bardzo pomocne w wielu sytuacjach o czym mr T. pewnie wkrótce się przekona. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń