12 sie 2011

Tata brzmi dumnie i trendy :)

Ten wpis poświęcam tatusiom :) W czasie dzisiejszego spaceru sporo o nich myślałam :) Bo jak tak sobie z mr T chodzimy po parku i mijamy wielu panów z wózkami, to stwierdzam, że bycie tatą zaczyna być trendy:) Taki zaangażowanym tatą, który przejął wiele zadań od mamy. Już śpieszę wyjaśnić Wam o co mi chodzi :) 

Codziennie mijam tych samych tatusiów, którzy z poważnymi minami, przejęci, suną po parkowych alejkach, zapatrzeni w swoje pociechy w wózkach. Zawsze zastanawiam się dlaczego oni są w tym parku a nie kobietki? Może panowie mają wolne zawody i nienormowany czas pracy, pracują na drugą zmianę albo po prostu decydują się iść na urlop wychowawczy (a mama idzie do pracy)... Spacerują ze swoimi skarbami, karmią je, bawią się na placu zabaw. (Dziś jeden pan trochę nieśmiało wkroczył w gromadkę mam na placyku, chyba był zakłopotany tym babińcem :))

Ale wrócę do tatusiów. Mam wrażenie, że są zadowoleni, ba a  nawet dumni gdy tak spacerują z dzieckiem! Jeden chłopak, którego codziennie mijam w parkowej alejce, ma nosidełko. Dziecko "zwisa" z przodu, patrzy na świat a tata słucha muzyki albo czyta :) Fajnie! Jeden pan jest kulturystą-naprawdę wieeeeelllkkii jest tzn. szeroki :) - i widuję go jak siedzi na ławce i o określonych godzinach zjada np.ryż! Ma przygotowane specjalne dania w pojemnikach i wcina a dziecko śpi!:) Cóż za organizacja! Wyobrażacie sobie? Ja czasami nic nie jem przez caly dzień! :)))) 

Chwilami mam wrażenie, że tatusiowie to jakoś lepiej się ogarniają na tych spacerach niż mamusie:)))) Po za tym drodzy tatusiowie!!! Nawet nie macie pojęcia jakie to ważne gdy sami wyjdziecie z inicjatywą i pójdziecie z dzieckiem na spacer! Chociaż w weekend na godzinkę. Ważne nie tylko ze względu na budowaną więź z dzieckiem, druga sprawa to czas, wolny czas, który dajecie swojej partnerce. Chwila na odsapnięcie, chwila dla siebie!To bezcenne! Wierzcie mi, że wasze partnerki będą wam bardzo wdzięczne:))))

A bycie takim zaangażowanym tatą, to same plusy! No i trendy jest :))))

2 komentarze:

  1. nie wiesz do końca czy tak zorganizowani ;> może i ma to jedzenie gotowe na spacer . ale w jakim stanie kuchnie zostawil :D?

    OdpowiedzUsuń